Українська мова 8 клас 2,5 год. І семестр



                Українська мова     8 клас   2,5 год.             І семестр
№ з/п
Дата проведення
К-сть год
                 Зміст навчального матеріалу


Тема 1. (  13   год.  ) Повторення й узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення і речення.

1

1
Вступ. Мова - найважливіший засіб пізнання, спілкування і впли­ву.

2

1
Повторення й  узагальнення вивченого.
Лексикологія. Фразеологія.

3

1
РМ№1 Повторення відомостей про  текст, стилі й типи мовлення, вимоги до мовлення, ситуацію спілкування.
4,5


2

 Повторення.Морфологія. Основні правила правопису.


6


1
РМ №2 Особливості побудови опису місцевості. Усний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі

7


1
Словосполучення. Будова і види словосполучень за способом вираження головного слова

8

1
Розвиток мовлення №3. Види мовленнєвої діяльності; аудіювання, говоріння, читання, письмо.Різновиди аудіювання. Вивчальне читання.

9

1
Словосполучення. Способи підрядного зв’язку слів у словосполученні.

10

1
Р.М. №4. Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі

11

1
Речення двоскладні й односкладні , прості й складні, поширені й непоширені.

12


1
Порядок слів у реченні. Логічний наголос

13

1
Контрольна робота №1 (тестові завдання) Словосполучення і речення. Контрольне читання мовчки.


                     Тема 2  ( 14 год.)     Просте речення. Двоскладне речення.

14


1

Робота над помилками, допущеними в тестових завданнях. Просте речення. Головні та другорядні члени речення.
Підмет і присудок. Способи вираження підмета.

15,16

2
Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). Способи вираження присудка.

17

1
Тире між підметом і присудком. Узгодження головних членів речення.

18

1
Означення  як другорядний член речення.

19

1
РМ№5 Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.
20

1
 Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки.
21

1
Додаток як другорядний член.
22

1
РМ№6 Письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.

23

1
Р.М. №7 . Аналіз переказу. Обставина. Види обставин за значенням. Способи їх вираження.
24,25

2
Контрольний переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості.
26

1
 Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами.
27

1
 Контрольна робота №2. Просте речення. Двоскладне речення.

Тема 3 ( 12 год.)Односкладні прості речення. Неповні речення.

28

1
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка значено-особові,  узагальнено-особові речення, неозначено-особові й безособові) і підмета (називні)

29

1
Розвиток мовлення№8. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю.
30,31

2
Означено-особові,  узагальнено-особові речення, неозначено-особові .
32

1
Контрольний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і
вражень у художньому стилі (підготовча робота).


33

1
Безособові речення. Тренувальні вправи. Називні речення. Односкладні речення як частини складного речення.

34

1
РМ№ 9. Робота над помилками, допущеними в контрольному творі.

35

1
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях. Незакінчені речення, їх стилістичні функції.
36

1
Контрольна робота (диктант).
37

1
Тренувальні вправи. Узагальнення вивченого з теми.
Контрольна робота №3 (тестові завдання).  Односкладні, неповні речення.
38

1
  Р.М. № 10. Робота над помилками, допущеними в контрольному диктанті, тестових завданнях. Узагальнення вивченого в  І семестрі.
39

1
Розвиток мовлення№ 11. Діалогічне мовлення






У І семестрі проводять  оцінювання 2 видів мовленнєвої діяльності (усний переказ, діалог. У ІІ семестрі проводять оцінювання таких видів мовленнєвої діяльності, як усний твір і читання вголос, яке здійснюється у 5–9 класах.