№ з/п
|
Дата
проведення
|
К-сть
год
|
Зміст навчального матеріалу
|
||
Тема 1.
( 13
год. ) Повторення й
узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення і речення.
|
|||||
1
|
1
|
Вступ.
Мова - найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу.
|
|||
2
|
1
|
Повторення й узагальнення вивченого.
Лексикологія. Фразеологія.
|
|||
3
|
1
|
РМ№1 Повторення відомостей про текст, стилі й типи
мовлення, вимоги до мовлення, ситуацію спілкування.
|
|||
4,5
|
2
|
Повторення.Морфологія.
Основні правила правопису.
|
|||
6
|
1
|
РМ №2 Особливості побудови опису
місцевості. Усний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису
місцевості в художньому стилі
|
|||
7
|
1
|
Словосполучення.
Будова і види словосполучень за способом вираження головного слова
|
|||
8
|
1
|
Розвиток
мовлення №3. Види мовленнєвої діяльності; аудіювання, говоріння, читання,
письмо.Різновиди аудіювання. Вивчальне читання.
|
|||
9
|
1
|
Словосполучення.
Способи підрядного зв’язку слів у словосполученні.
|
|||
10
|
1
|
Р.М.
№4. Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису
місцевості в художньому стилі
|
|||
11
|
1
|
Речення
двоскладні й односкладні , прості й складні, поширені й непоширені.
|
|||
12
|
1
|
Порядок слів у реченні. Логічний
наголос
|
|||
13
|
1
|
Контрольна робота №1
(тестові завдання) Словосполучення і речення. Контрольне читання мовчки.
|
|||
Тема 2 ( 14 год.)
Просте речення. Двоскладне речення.
|
|||||
14
|
1
|
Робота над помилками, допущеними в
тестових завданнях. Просте речення. Головні та другорядні члени речення.
Підмет і присудок. Способи вираження
підмета.
|
|||
15,16
|
2
|
Простий
і складений присудок (іменний і дієслівний). Способи вираження присудка.
|
|||
17
|
1
|
Тире
між підметом і присудком. Узгодження головних членів речення.
|
|||
18
|
1
|
Означення як другорядний член речення.
|
|||
19
|
1
|
РМ№5
Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих
спостережень і вражень у художньому стилі.
|
|||
20
|
1
|
Прикладка як різновид означення. Написання
непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки.
|
|||
21
|
1
|
Додаток як
другорядний член.
|
|||
22
|
1
|
РМ№6 Письмовий
твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і
вражень у художньому стилі.
|
|||
23
|
1
|
Р.М.
№7 . Аналіз переказу. Обставина. Види обставин за значенням. Способи їх
вираження.
|
|||
24,25
|
2
|
Контрольний переказ
розповідного тексту з елементами опису місцевості.
|
|||
26
|
1
|
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами.
|
|||
27
|
1
|
Контрольна робота №2. Просте речення.
Двоскладне речення.
|
|||
Тема 3 ( 12 год.)Односкладні прості речення. Неповні речення.
|
|||||
28
|
1
|
Односкладні прості
речення з головним членом у формі присудка (означено-особові, узагальнено-особові речення, неозначено-особові й
безособові) і підмета (називні)
|
|||
29
|
1
|
Розвиток мовлення№8. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю.
|
|||
30,31
|
2
|
Означено-особові,
узагальнено-особові речення, неозначено-особові .
|
|||
32
|
1
|
Контрольний твір-опис місцевості
(вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і
вражень у художньому стилі
(підготовча робота).
|
|||
33
|
1
|
Безособові речення.
Тренувальні вправи. Називні речення. Односкладні речення як частини складного
речення.
|
|||
34
|
1
|
РМ№ 9. Робота над помилками, допущеними в контрольному
творі.
|
|||
35
|
1
|
Повні й неповні речення. Тире
в неповних реченнях. Незакінчені речення, їх стилістичні функції.
|
|||
36
|
1
|
Контрольна робота (диктант).
|
|||
37
|
1
|
Тренувальні вправи. Узагальнення вивченого
з теми.
Контрольна робота №3 (тестові
завдання). Односкладні, неповні
речення.
|
|||
38
|
1
|
Р.М. № 10. Робота над помилками, допущеними в контрольному диктанті, тестових
завданнях. Узагальнення вивченого в І семестрі.
|
|||
39
|
1
|
Розвиток
мовлення№ 11. Діалогічне мовлення
|
|||
У І
семестрі проводять оцінювання 2 видів
мовленнєвої діяльності (усний переказ,
діалог. У ІІ семестрі проводять оцінювання таких видів мовленнєвої
діяльності, як усний твір і читання
вголос, яке здійснюється у 5–9 класах.