Вітання та побажання



Вітання та побажання
Добридень!
Доброго дня!
Здрастуйте!
Здорові будьте!

Доброго вечора (добривечір)!
Добраніч (на добраніч)!
Привіт!
Вітаю!
З приїздом Вас!
Доброго здоров'я!
Хай живе...
Поздоровляю Вас!
Зі святом Вас!
Вітаю з Днем народження!
Бажаю (зичу) щасливого Нового року!
Хай щастить у Новому році!
З Різдвом Христовим!
Бажаю (зичу) Вам здоров'я, щастя, успіхів!
Щасливих Вам свят!
Дозвольте вітати Вас від імені…
Наше щире вітання…
Прийміть мої співчуття!
Хай збудуться всі Ваші мрії!
На здоров'я!
Прощання
До побачення!
Вибачте, мені час (пора).
На все добре!
Бувайте здорові!
Усього найкращого!
Бувайте!
Вітайте своїх батьків (від мене).
Хай Вам щастить!
Щасливої дороги!
Сподіваюся, ми незабаром побачимося.
Бажаю Вам добре провести час!
До завтра!
На добраніч (добраніч)!
Прощавайте!
Щасливо!
До зустрічі!
Передавайте мої щирі вітання!
Бувай, друже!
Запрошення та прохання
Ласкаво просимо!
Приходьте, будь ласка (прошу, приходьте)!
Я хочу запросити Вас до себе.
Підійдіть, будь ласка, ближче!
Прошу, сідайте (сідайте, будь ласка).
Дозвольте запросити Вас…
Чи не хотіли б Ви…
Чи не бажаєте Ви…
Чи не могли б Ви…
Я хочу попросити зробити мені послугу.
Прошу допомогти мені…
Скажіть, будь ласка…
Будьте ласкаві, напишіть…
Будьте такі ласкаві, поясніть…
Дозвольте мені увійти (вийти, запитати Вас, відповісти, потурбувати Вас).
Чи можу я попрохати..?